اعزام اعضای کانون های مساجد ساوه به بیت و مرقد امام راحل(ره)

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه ساوه از اعزام اعضای کانون های مساجد ساوه به بیت تاریخی امام راحل(ره) در خمین و مرقد مطهر خبر داد.

محمدمهدی کارکن، مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه ساوه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی ساوه به بیت تاریخی امام در خمین و مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) اعزام می شوند.


وی افزود: به همین مناسبت محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته استان و شهرستان ساوه و اقشار مختلف مردم در کانون های اسوه مسجد جامع غرق آباد و علمدار مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ساوه در روزهای سیزدهم و شانزدهم خرداد ماه برگزار می شود.


کارکن ادامه داد: در سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل(ره) کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه اقدام به سیاهپوش کردن سردر مساجد و محلات می کنند و از طریق سامانه های پیام کوتاه هم سالروز ارتحال امام (ره) را تسلیت می گویند.


مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه ساوه گفت: تبیین شخصیت و تشریح اندیشه های امام راحل (ره) برای نسل جدید نباید به مناسبت های خاص محدود شود و رهنمودهای امام خمینی برای ما الگو است.


وی اظهارکرد: اندیشه و رهنمود های حضرت امام نقشه راه آینده ما است و اگر اندیشه و افکار امام راحل در جامعه ترویج وجوانان و نسل جدید ما باید بیشتر با شخصیت ممتاز و برجسته امام راحل آشنا شوند بسیاری از مشکلات ما بر طرف می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 373012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha