برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در 50 نقطه شهری و روستایی

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: 50 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی مهیای برگزاری مراسم ارتحال امام راحل (ره) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی (12 خرداد) در آستانه رحلت امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران گفت: مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در 50 نقطه شهری و روستایی استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم ویژه در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در شهر خمین برگزار می شود، افزود: این مراسم با حضور گسترده اقشار مردم شریف و انقلابی و جمعی از مسئولین از ساعت 10 صبح روز رحلت برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در شهر اراک نیز این مراسم از ساعت 11 صبح روز چهاردهم خرداد در مصلای بیت المقدس برپا می شود.

 

حجت الاسلام هاشمی همچنین از برپایی 10 نمایشگاه عکس و 15 نمایشگاه کتاب از آثار ارزشمند امام راحل(ره) خبر داد و اظهار کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع وصیت نامه حضرت امام و سبک الگوی زندگی رهبر فقید انقلاب از دیگر برنامه های جنبی اجرای مراسم در نقاط مختلف است.

 

مسئول کمیته اجرای مراسم ستاد ارتحال امام استان از توزیع بالغ بر 20 هزار جلد کتاب، نرم افزار چند رسانه ای و ویژه نامه خبر داد و افزود: این امر در راستای ترویج اندیشه و تبیین ابعاد مختلف زندگی پرفروغ امام راحل در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تهیه و در بین علاقمندان طی ایام 14 و 15 خرداد در سراسر استان توزیع خواهد شد.

 

حجت الاسلام هاشمی برپایی جلسات هم اندیشی در مراکز دانشگاهی و حوزه های علمیه سراسر استان، برگزاری 20 محفل انس با قرآن در مساجد، برگزاری برنامه های فرهنگی هنری شامل مسابقات کتابخوانی و مقاله نویسی، شب شعر، چاپ پوستر و ویژه نامه، نصب بنر و فضاسازی شهری را از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت بزرگداشت قیام 15 خرداد عنوان کرد.


پایان پیام/

کد خبر 372939

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha