اجرای طرح آموزش صحیح خوانی قرائت نماز در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: مسئول دارالقرآن کریم اداره تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اجرای طرح آموزش صحیح خوانی قرائت نماز در استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا شفیعی، مسئول دارالقرآن کریم اداره تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: دارالقرآن کریم اداره تبلیغات استان مرکزی برنامه های مختلف فرهنگی، قرآنی و آموزشی را برای افراد و رده های سنی مختلف برگزار می کند.
 

وی با اشاره به اهمیت نماز و قرائت صحیح آن افزود: طرح آموزش صحیح خوانی قرائت نماز از جمله برنامه های این اداره در ایام ماه مبارک رمضان است.
 

مسئول دارالقرآن کریم اداره تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: این طرح با حضور شش هزار نفر از مردم استان در قالب 400 کلاس آموزشی برگزار می شود.
 

حجت الاسلام شفیعی اضافه کرد: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان با هدف آموزش صحیح خوانی نماز به افراد در موسسات قرآنی و خانه های قرآنی شهری و روستایی آغاز شده است.
 

این مقام مسئول ادامه داد: اجرای فعالیت های قرآنی گامی موثر در جهت بهره وری هر چه بیشتر از آیات نورانی الهی و انس بیشتر جوانان و خانواده ها با قرآن، احکام دینی و کلام الله مجید است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 384084

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha