برپایی 24 محفل انس با قرآن کریم در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: مسئول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برپایی 24 محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه رمضان در استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا شفیعی، مسئول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: برگزاری 24 محفل انس با قرآن کریم شهری و روستائی ویژه ماه مبارک رمضان از جمله این برنامه ها است.


وی با اشاره به اینکه این محافل نورانی با حضور قاریان برتر کشوری و استانی و حافظان قرآن کریم برگزار می شود، افزود: این محافل قرآنی بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور گسترده مردم به ویزه جوانان ونوجوانان برگزار می شود.


مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی انجام طرح بینات 17 در خصوص تفسیر سور نور، آموزش غیر حضوری ترجمه و مفاهیم جزء چهارم ویژه 5000 خانواده استان مرکزی، طرح بزرگ قرآنی 1448 و انجام 5 دوره تربیت معلم قرآن کریم از جمله برنامه های دارالقرآن الکریم این استان مرکزی در ایام ماه مبارک رمضان است.
 

حجت الاسلام شفیعی اضافه کرد: ماه رمضان ماه رحمت و برکت و نزول قرآن است که برپایی محافل انس با قرآن در این ماه راهی برای تبیین این فرهنگ متعالی در جامعه است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 382514

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha