برپایی محفل انس با قرآن همزمان با سالروز ولادت امام حسن(ع) در ساوه

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برپایی محفل انس با قرآن کریم همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن(ع) در این شهرستان خبر داد.

حسین محمودی فر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان وبهره گیری از فیوضات این ماه با برکت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اداره فرهنگ و ارشاداسلامی ساوه با همکاری کانون فرهنگی هنری اهل بیت مسجد امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن کریم کرده است.

 

 وی ادامه داد: این محفل نورانی همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) با حضور قاری بین المللی قرآن کریم استاد حاج احمد ابوالقاسمی برگزار می شود.

 

محمودی فر ادامه داد: این مراسم معنوی شامگاه 22 تیر ماه سال جاری با حضور گسترده مردم مومن و متدین شهرستان ساوه و قاریان برجسته استان و شهرستانی در مسجد امیرالمومنین (ع) شهرستان ساوه برگزار می شود.

 

 وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه ضروری است، ادامه داد: برپایی محفافل انس با قرآن و برنامه های از این قبیل راهی برای ترویج و تبیین این فرهنگ نورانی در جامعه است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه ادامه داد: نشست های قرآنی با محوریت تلاوت قرآن با صوتی خوش و ارائه مفاهیم دقیق و مناسب یکی دیگر از راه های گرایش جوانان به قرآن است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 382859

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha