بزرگداشت حضرت امام شافعی(رض) در سنندج

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، از برگزاری مراسم محفل انس با قرآن ویژه بزرگداشت حضرت امام شافعی(رض) با حضور مردم و مسئولان در مسجد امام خمینی(ره) سنندج خبر داد.

حجت الاسلام رحیم جعفری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج گفت: بزرگداشت حضرت امام شافعی(رض) به منظور جلوگیری از نحله های منحوس دست نشانده استکبار جهانی و همچنین در راستای ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی با تاکید بر مذهب اهل تسنن و آداب و رسوم دینی و مذهبی بومی منطقه در شهر سنندج برگزار می شود.


دبیرشورای فرهنگ عمومی استان کردستان ادامه داد: استان کردستان با جمعیت یک و نیم میلیون نفری با 85درصد پیرو مذهب اهل تسنن و فقه امام شافعی(رض) بیشترین نزدیکی از نظر اعتقادی و مفاهیم پایه ای دین اسلام با مذهب اهل تشیع و فقه جعفری را دارد.


وی با بیان اینکه اهتمام به برگزاری بزرگداشت های بزرگان دینی و مذهبی منطقه از جمله برنامه های این اداره کل در ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی است، اذعان کرد: این مراسم شامگاه امشب در مسجد امام خمینی (ره) محله کانی کوزله سنندج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 372403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha