برپایی مسابقات بین المللی قرآن کریم در شیراز

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم از یکم تا ششم اسفندماه جاری در شیراز خبر داد و گفت: همزمان نیز 200 محفل انس با قرآن در شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم، مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز (3بهمن) در جلسه ستاد عالی برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در شیراز، با اشاره به اینکه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) باید قطب قرآنی کشور باشد، گفت: برگزاری این مسابقات زمینه ای عملی برای تحقق این مهم است.


وی با تاکید بر اینکه ستاد اجرایی این مسابقات در 12 کمیته در حال فعالیت است، تصریح کرد: ستاد عالی برگزاری مسابقات نیز با 20 کمیته فعالیت خود را آغاز کرده است.


حجت الاسلام حسینی مقدم از برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم از یکم تا ششم اسفندماه جاری در شیراز خبر داد و افزود: همزمان نیز 200 محفل انس با قرآن در جای جای شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) برپا می شود.


این مقام مسئول برگزاری این مسابقات را در تالار حافظ، ویژه برادران و تالار مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس را ویژه خواهران خواند و اضافه کرد: یکصد محفل انس با قرآن کریم نیز در مدارس شیراز برپا خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 335464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha