اهداف و اندیشه های امام(ره) در دنیا فراگیر شده است

خبرگزاری شبستان : رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: اهداف و اندیشه های امام(ره) در دنیا فراگیر شده است.

حجت الاسلام عباس هاشمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک ضمن تبریک فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز شاهد فراگیر شدن اهداف و برنامه های امام خمینی (ره) در دنیا هستیم و آزادیخواهان جهان با تاسی از انقلاب اسلامی و اقتدا به امام خمینی(ره) در تلاش برای الگوگیری از این ارزش ها هستند.


وی ضمت تاکید بر ترویج و تبیین هر چه بیشتر اندیشه ها و اهداف امام خمینی(ره) در جامعه افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای این امر است.


رییس ستاد دهه فجر استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه در دهه فجر انقلاب اسلامی طاغوت زمان توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و حرکت مردم در خط ولایت از بین رفت و حکومت اسلامی و دینی جایگزین آن شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران منشاء خیرات و برکات زیادی هم برای ایران وهم آزادیخواهان سراسر دنیا شد.


این مقام مسئول ادامه داد: سال گذشته در ایام الله دهه فجر3 هزار و 500 برنامه در بخش های مختلف فرهنگی، آموزشی، عمرانی و جشن های مختلف برگزار شد که امید است امسال برنامه ها با شکوه بیشتری برگزار شود.

 

وی خاطر نشان کرد: امسال باید علاوه بر کمیت، کیفیت برنامه های دهه فجر را افزایش داده و این نیازمند تدابیر و برنامه های مدون است.

 

رئیس ستاد دهه فجر استان مرکزی اعلام برنامه ها برای پوشش خبر، مستندسازی، ارزیابی از عملکرد دستگاه ها و کمیته های عضو در این ایام، اطلاع رسانی و افتتاح پروژه ها، فعال سازی پایگاه ها و سایت های اطلاع رسانی و تبلور همه برنامه ها در روزهای 12 و 22 بهمن ماه را از مهمترین بخش های برنامه های ستاد دهه فجر عنوان کرد.

 

وی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت های ملت ایران اسلامی و آگاهی آنان از شرایط و همچنین مبارزه با طاغوت است که در این راه خون های زیادی از جوانان و نوجوانان این مرز و بوم تقدیم انقلاب شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 333508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha