ارزش های اسلامی جوانان را در مقابل توطئه های دشمنان واکسینه می کند

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: نهادینه کردن ارزش های اسلامی و فرهنگی دینی در جامعه جوانان را در برابر توطئه های دشمنان واکسینه می کند.

حجت الاسلام داود چمانی، معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تاکید بر بهره گیری از فیوضات این ماه با عظمت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ماه رمضان ماه با فضیلیت وعظمتی است که باید هر چه می توانیم به ترویج ارزش های اسلامی و فرهنگ دینی در جامعه تلاش کنیم.


وی با اشاره به اینکه باید این فرهنگ متعالی را در بین نسل جوان و نوجوان جامعه ترویج دهیم، اضافه کرد: نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه توطئه های شوم دشمنان را خنثی و جوانان را در برابر توطئه های شوم آنان واکسینه می کند.


این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه هر سال هزار و 300 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان برای تبلیغ در ماه مبارک رمضان اعزام می شود، افزود: هر سال پیش از ماه مبارک رمضان همایش های در جهت افزایش آگاهی و اطلاعات مبلغان برگزار می شود.


معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی همچنین به آسیب های ماهواره و فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: امروز یکی از مشکلات موجود در جامعه استفاده از رسانه به عنوان ابزار و انحراف ذهن و افکار اقشار جامعه به ویژه جوانان است که این مهم باید توسط افراد به ویزه روحانیان و ائمه جماعت تبیین شود.


وی ماه رمضان را فرصت مناسبی برای امر به معروف و نهی از منکر دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه در ماه رمضان بیشتر شاهد حضور افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان در مساجد هستیم باید به این واجب الهی پرداخته شود.


حجت الاسلام چمانی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی است تا مبلغان از ظرفیت مساجد و حضور اقشار جامعه به ویژه جوانان استفاده کرده و مبانی و مباحث اخلاقی و فرهنگی را ترویج دهند.


پایان پیام/

کد خبر 380725

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha