برگزاری بیش از 500 گفتمان کارگاهی ویژه دانش آموزان در سال گذشته

خبرگزاری شبستان: کارشناس امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ازبرگزاری 550 گفتمان کارگاهی برای دانش آموزان مقاطع متوسطه در سال گذشته خبر داد.

وحید ضرغامی، کارشناس امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اهمیت برگزاری گفتمان های دینی در بین دانش آموزان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: یکی از وظایف و ماموریت های این سازمان برگزاری گفتمان های دینی است که در این راستا فعالیت های خوبی انجام شده است.


وی با اشاره به اینکه در این راستا طی توافق انجام گرفته با اداره کل آموزش و پرورش استان در قالب موضوعات و سرفصل های ارائه شده و نیاز سنجی به عمل آمده با سایر مراکز آموزشی و علمی تعداد 80 گفتمان دینی همایشی را برای خانواده ها و اولیاء و مربیان تربیتی برگزار شده است، بیان کرد: تعداد 550 گفتمان کارگاهی نیز برای دانش آموزان مقاطع متوسطه در دو دوره اول و دوم انجام شد.


کارشناس امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در مجموع در سال گذشته 630 گفتمان دینی کارگاهی و همایشی در استان مرکزی برگزار شده است.


ضرغامی خاطر نشان کرد: این گفتمان ها در سال گذشته بر اساس شیوه نامه اجرایی گفتمان های دینی مدارس اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شده و این اداره تمام تلاش خود را بر اجرای هر چه بهترو موثرتر این گفتمان ها در بین جامعه هدف و مخاطب خود به کار گرفته است.


این مقام مسئول با بیان اینکه در این گفتمان ها با لغ بر شانزده هزار نفر شرکت داشتند، بیان کرد: شرکت کنندگان در در گروه خواهران و برادران در 900 ساعت از این دوره های آموزشی بهره مند شدند.


وی در خصوص برگزاری گفتمان های دینی در سال جاری گفت: گفتمان ها بر اساس سرفصل های ارائه شده و نیاز سنجی های انجام شده در موضوعات مختلف و گروه های سنی مختلف برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 356307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha