برگزاری گفتمان های دینی و بصیرتی در مساجد مورد توجه باشد

خبرگزاری شبستان: مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری 72 تن شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه فرهنگ و انقلاب ما از مساجد آغاز شد، گفت: برگزاری گفتمان های دینی و بصیرتی در مساجد بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

علیرضا فخاریان، مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری 72 تن شهرستان بهشهر امروز(17بهمن) در گفتگو با خبرنگار شبستان از برگزاری جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) همزمان با افتتاحیه دارالقرآن محله خبر داد و افزود: مساجد پایگاه های اصلی جوانان منطقه در زمان تشکیل حکومت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بوده اند.

 

وی افزود: مسجد72تن بهشهر به دلیل قرار داشتن در خیابان اصلی انقلاب موجب تجمع جوانان آن زمان بر علیه رژیم منحوس شاه بود به همین دلیل این مسجد از جایگاه ویژه ای در این منطقه برخوردار است.

 

فخاریان با بیان اینکه اجتماع علما و سخنرانی های مربوط به زمان انقلاب در مسجد صورت می گرفت، عنوان کرد: فرهنگ ارزش های دینی از مساجد آغاز شده است.

فخاریان بر حضور منسجم و پورشور در نماز پایان روز راهپیمایی 22بهمن تاکید کرد و گفت: دشمن از محرم و صفر ایران اسلامی و همچنین برگزاری نماز جماعت بشدت در ترس و واهمه است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری 72 تن شهرستان بهشهر با بیان اینکه انقلاب ما روح معنوی و خدایی به اسلام و مسلمانی داد، افزود: بر اساس مواضع دینی باید مسیر هدف و راهبرد جوانان را مشخص کرد.

 

وی با اشاره به اینکه فرهنگ و انقلاب ما از مساجد آغاز شد، خاطر نشان کرد: بهتر است در مساجد گفتمان های دینی و بصیرتی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

فخاریان ارتقاء آموزه های دینی و باورهای مذهبی در جوانان و نوجوانان را به منظور مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب و نظام را از اهداف برگزاری نشست های گفتمان دینی و بصیرتی برشمرد.

 

این مسئول رکن اصلی انقلاب اسلامی را رهبری عادلانه و خردمندانه امام خمینی(ره) اعلام و خاطر نشان کرد: اگر این رهبری وجود نداشت این موفقیت هیچ گاه بدست نمی آمد زیرا این انقلاب به مردم مسیر صحیح و درست را نشان داد.

 

فخاریان با اشاره به اینکه اگر از مسیر رهبری خارج شویم دچار آفتی غیر قابل جبران می شویم، عنوان کرد: باید با هوشیاری کامل عمل کرد و تا همواره از دسیسه های شوم نظام سلطه در امان ماند.


وی از برگزاری محفل انس با قرآن و ختم قرآن، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و برپایی نمایشگاه عکس و روزنامه دیواری انقلاب همزمان با دهه فجر در کانون فرهنگی و هنری 72 تن مسجد امام حسن عسکری(ع) شهرستان بهشهر خبر داد.


پایان پیام/

 

 

کد خبر 340483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha