عفاف و حجاب نیاز امروز جامعه اسلامی است

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: عفاف و حجاب نیاز امروز جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام داود چمانی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی (31فروردین) در جلسه کمیته عفاف و حجاب گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب یک وظیفه عمومی است.


وی افزود: برای ترویج این فرهنگ همه مردم به ویژه مسئولان فرهنگی جامعه باید تلاش کنند تا این فریضه الهی به درستی در جامعه نهادینه شود.

 

حجت الاسلام چمانی بیان کرد: با اشاره به دستورالعمل طرح گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شورای فرهنگ عمومی استان ها، مسئول تبیین این فعالیت ها و اجرائی کردن راهکارهای اجرائی آن در خصوص برنامه های درون سازمانی و برون سازمانی هستند.


معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: با توجه به فعالیت های مشخص شده در خصوص هر یک از وظایف 11 گانه مشخص شده، لازم است کمیته عفاف و حجاب هر دستگاه در خصوص اجرائی شدن فعالیت ها تلاش کنند.


وی یکی از مهمترین برنامه های کمیته عفاف و جاب را آموزش خانواده کارکنان ادارات، در خصوص موضوع عفاف و حجاب دانست و ادامه داد: این گونه آموزش ها کمک می کند تا مسئله عفاف و حجاب برای خانواده ها بیشتر اهمیت پیدا کند.


در این برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه کارکنان اداره کل، برگزاری مسابقه کتابخونی با موضوع عفاف و حجاب و فرهنگ فاطمی و همچنین برگزاری همایش خانواده، عفاف و آراستگی فرهنگی در هفته زن از جمله مصوبات این جلسه بود.


پایان پیام/

کد خبر 360218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha