اجرای 7 طرح "عفاف و حجاب" در سطح زندانهای استان همدان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل زندان های استان همدان، از اجرای 7 طرح "عفاف و حجاب" در راستای ترویج این فرهنگ ناب اسلامی طی سال جاری در سطح زندان های این استان خبر داد.

حسن محمدیاری، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: 7 طرح فرهنگی "عفاف و حجاب" در سطح زندان های این استان در راستای ترویج این فرهنگ ناب اسلامی اجرا شده است.


وی اضافه کرد: برگزاری کلاس های آموزشی ویژه خانواده های زندانیان با محوریت عفاف و حجاب و تاثیرات آن بر روی زندگی فردی و اجتماعی، بهره گیری از روحانیون با موضوع اهمیت و جایگاه عفاف و حجاب در روابط انسانی و برگزاری اردوهای سیاحتی در راستای تشویق فعالان حوزه عفاف و حجاب از جمله این طرح ها هستند.


وی، برگزاری کارگاه های عفاف خاصه مددجویان بند نسوان در سطح 3 زندان استان شامل زندان های همدان، ملایر و نهاوند و برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع عفاف و حجاب در بین زنان مددجو را از دیگر طرح های این حوزه دانست.


مدیرکل زندان های استان همدان در ادامه گفت: مشاوره های اخلاقی و خانودگی و نیز پرسش و پاسخ با محوریت عفاف و حجاب با اشتفاده از مشاوران و روحانیون در راستای ترویج این فرهنگ اسلامی ارائه می شود.


محمدیاری به کسب رتبه ششم این نهاد در اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی زندان های کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این نهاد همچنین رتبه اول کشوری را در حوزه اموزش از نظر کیفی کسب نموده است.


پایان پیام/

 

کد خبر 344455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha