عدم رعایت عفاف و حجاب عاملی برای تحقیر زنان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد گیلان، عدم رعایت عفاف و حجاب را عاملی برای تحقیر زنان دانست و گفت: حجاب نشانه زن مسلمان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، مدیرکل کمیته امداد گیلان در مراسم تجلیل همسران کارکنان شاغل در کمیته امداد استان و شهرستان رشت که تحت عنوان "عفاف و حجاب و سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری" برگزار شد، گفت: عدم رعایت عفاف و حجاب عاملی برای تحقیر زنان است.
  

حسین علی محمدی، حجاب را نشانه زن مسلمان دانست و افزود: شما همسران امدادگران که خود عامل به حفظ حجاب و عفاف هستید باید با رفتار و گفتار صحیح و امر به معروف محبت آمیز، جوانان و زنان جامعه را به سمت رعایت این اصل مهم هدایت کنید.

 

وی به تلاش دشمنان ایران اسلامی که می خواهند با هزینه‌های هنگفت هویت اسلامی را از جوانان و بانوان بگیرند، اشاره و اذعان کرد: وظیفه زنان مسلمان با مطالعه، رفتار و گفتار سنجیده، مانع از تاثیرگذاری سیاست دشمنان می شود.

 

دکتر جناتی، از اساتید دانشگاه استان نیز با تاکید بر سه اصل باورها، ارزش‌ها و رفتارها گفت: همه این اصول در جامعه ثمره سبک زندگی و سبک زندگی نشان دهنده اعتقادات و باورهای انسان‌هاست.

 

وی با بیان اینکه سبک زندگی انسان‌ها باید در همه ابعاد بهترین‌ها را مد نظر داشته باشد، تصریح کرد: اسلام دین آسانی است و نباید به خاطر برخی از انگیزه‎های شخصی و عرف غلط، دین را در نگاه جوانان سخت جلوه دهیم.

جناتی در ادامه افزود: باید بر اساس آموزه‌های دینی فرزندانمان را تربیت کنیم تا بتوانند خودشان الگو باشند نه اینکه بخواهند از دیگران الگوبرداری اشتباه داشته باشند.

 
پایان پیام/
 

کد خبر 331609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha