برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در نگارخانه فرهنگسرای شهر

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن در نگارخانه فرهنگسرای شهر خبر داد.

حمید کربلایی حسنی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر به برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در نگارخانه فرهنگسرای شهراشاره کرد و گفت: به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایشگاه عفاف وحجاب از تاریخ 31 فروردین ماه لغایت چهارم اردیبهشت ماه در فرهنگسرای شهر برگزار می شود.
 

وی افزود: این نمایشگاه در دو بخش عکس و مد و پوشش های اسلامی به مدت پنج روز برای بازدید عموم شهروندان در نگارخانه فرهنگسرای شهر برپا است که در اولین روز مورد استقبال ویژه شهروندان خصوصا بانوان واقع شد.

 

 مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، برپایی این نمایشگاه را راهی موثر در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب عنوان و اضافه کرد: بازدید کنندگان در این نمایشگاه با پوشش های زیبا و ایرانی و اسلامی آشنا می شوند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: بانون و به ویژه نسل جوان ایران اسلامی باید حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار داده و با پیروی از این بزرگوار و حرکت مسیر اسلام و اهل بیت(ع) توطئه های شوم فرهنگی دشمنان را خنثی کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 360582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha