حفظ عفاف و حجاب راهی برای آرامش بانوان است

خبرگزاری شبستان: یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: حفظ عفاف و حجاب راهی موثر در راستای آرامش و آسایش بانوان و انجام فعالیت های اجتماعی آنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام غلامرضا رضازاده، استاده حوزه و دانشگاه در این مراسم ضمن تقدیر از حضور گسترده بانوان مومن و ولایتمدار استان مرکزی در این همایش گفت: بانوان ایران اسلامی با الگو گیری از حضرت زهرا(س) و زینب کبری(س) حافظ ارزش های دین و پوشش اسلامی هستند.
 

وی افزود: دفاع از حجاب و چادر یک باور و اعتقاد قلبی است و افراد مومن و با حجاب نباید به حرف های افراد نادان و کج فهم توجه کنند.

 

حجت الاسلام رضا زاده در ادامه با بیان اینکه کسی که دلش با خدا باشد و هدفش را درست انتخاب کرده باشد در مسیر صحیح گام بر می دارد، ادامه داد: تلاش و کوشش و تحمل رنج و سختی انسان را به درجه کمال رسانده و سبب رشد و بالندگی در زمینه های مختلف می شود.
 

در این همایش اعظم محمدی، مسوول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی نیز در سخنانی گفت: این همایش به منظور تجلیل از بانوان فعال در طرح چهره به چهره و بانوان رجعت کرده به حجاب برتر برگزار شده است.
 

محمدی در ادامه با بیان اینکه حجاب و پوشش هیچگاه مانع آزادی و فعالیت بانوان نمی شود و این مهم همواره به فعالیت اجتماعی زنان کمک کرده است، ادامه داد: مدافعان دروغین دفاع از حقوق زن که خود نگاه شی انگارانه و ابزاری به زنان دارند حجاب را مانع آزادی دانسته  و به بهانه حفظ و گسترش آزادی اجتماعی و حقوقی زنان در لفافه دفاع از حقوق بشر شخصیت و هویت زن را به بردگی گرفته اند.

 
محمدی در ادامه به توطئه های فرهنگی و شبیخون دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان در صدد به انحراف کشاندن نسل جوان ایران اسلامی و خدشه دار کردن فرهنگ دینی ما هستند.


وی افزود: متاسفانه در جامعه ما نیز افرادی هستند که تحت تاثیر فرهنگ مبتذل غرب، بی بند و باری و برهنگی زنان غربی را آزادی می دانند و عفاف و حجاب را مخالف آزادی زنان و عامل عقب افتادگی می پندارند.
 

گفتنی است، در این همایش که با حضور فرماندهان سپاه، مسوولان استانی و حضور گسترده بانوان استان مرکزی برگزار شد، از 40 نفر از بانوان فعال در طرح چهره به چهره و بانوان رجعت کرده به حجاب برتر با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 317502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha