برپایی هفت نمایشگاه جامع عفاف و حجاب در هفت نقطه از البرز

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از برگزاری جامع ترین نمایشگاه عفاف و حجاب در این استان خبر داد.

قدرت الله شمیرانی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در گفتگو با خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت آشنایی جوانان با فلسفه حجاب و چگونگی کشف حجاب رضاخانی، معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قصد دارد با همکاری موسسه فرهنگی خیبر که ازگروه های مرجع عفاف و حجاب کشورمحسوب می شود 7 نمایشگاه در کلانشهر کرج و سایر شهرستان‌های استان برگزار کند.


به گفته شمیرانی، این جامع ترین نمایشگاه پوشش و عفاف کشور است که در آن از 16 منظر به این موضوع پرداخته شده و فضای استدلالی و منطقی کاملی را در بحث حجاب ارائه می‌کند.


معاون فرهنگی و امور جوانان تصریح کرد: این نمایشگاه ها با عنوان حریم ریحانه و با حضور کارشناسان خبره وبا بخش های متنوعی چون برگزاری مسابقات، برگزاری نمایشگاه منتخبی از محصولات فرهنگی شامل کتاب و نرم افزارهای مختلف، نمایشگاه منتخبی از پوشاک اسلامی شامل چادر، روسری، مقنعه و به همراه پخش کلیپ، فیلم و انیمیشن برگزار می شود.

 

این مسئول افزود: این اداره کل آمادگی لازم را برای برگزاری نمایشگاه در مراکز فرهنگی و به ویژه دانشگاه‌ها را دارد.


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در پایان توضیح داد: با اقدامات انجام شده در کرج و محمد شهر دو نمایشگاه مرکزی، در شهرستان های فردیس، طالقان، هشتگرد هریک به طور جداگانه یک نمایشگاه استقرار می یابد.

 

پایان پیام/

کد خبر 328690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha