نمایشگاه عفاف و حجاب در فرهنگسرای آیینه اراک

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه عفاف و حجاب به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر سه اراک در فرهنگسرای آیینه این شهر دایر شده است.

سرهنگ پاسدار عطا الله میر کمالی، فرمانده سپاه ناحیه اراک به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گفت: این نمایشگاه کاری از بسیج خواهران کوثر سه است که با هدف تبیین فرهنگ دینی و ارایه الگوهای ایرانی و اسلامی دایر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در دو بخش "کارگاه های آموزشی" و "عرضه پوستر، سی دی و لباس با معیار حجاب و عفاف" برگزار شده است، افزود: در این نمایشگاه 20 غرفه پوسترهای تبلیغاتی، سی دی های آموزشی، انواع چادر سنتی ملی و دانشجویی و لبنانی ومانتوشلوار، روسری، مقنعه با قیمت مناسب به علاقمندان ارائه می شود. 
  

سرهنگ پاسدار میر کمالی بیان کرد: همه افراد وظیفه دارند به هر شکلی که می توانند به ترویج فرهنگ دینی و اشاعه این فرهنگ متعالی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان پرداخته و با ارایه الگوهای مناسب مانع ترویج الگوهای غربی در بین جوانان شوند.
 

فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: در این نمایشگاه فرهنگی، کتاب های مختلف با موضوع حجاب و عفاف، پوشش در ادیان و اسلام، وصایای شهدا، بررسی ناتوهای فرهنگی درخصوص حجاب و عفاف و رمان های حجاب در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.
 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از روز شنبه برپاشده و به مدت سه روز نیز برای بازدید علاقمندان دایر است، گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ارزش های اسلامی و همچنین ارایه پوشش های ایرانی و اسلامی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 320923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha