برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در اراک

خبرگزاری شبستان:‌ نمایشگاه عفاف و حجاب با ارایه مانتو با طرح های اسلامی و ایرانی در نگارخانه فرهنگسرای آیینه اراک برپا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در این نمایشگاه 20طرح جدید مانتو در 20 رنگ متفاوت در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفته است.


براساس این گزارش، این نمایشگاه که به همت حوزه بسیج خواهران کوثر 3 اراک و همکاری فرهنگسرای آیینه برپا شده از 11آذر ماه سال جاری به مدت هشت روز صبح و عصر برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

 

بنابراین گزارش، آثار ارایه شده در این نمایشگاه با طراحی لیلا بیانی و دوخت مهدیه شهسوارانی از هنرمندان اراکی است که با تکنیک پارچه، چاپ روی پارچه و هویه کاری عرضه شده است.

 

همچنین در این نمایشگاه که با هدف ارایه پوشاک اسلامی ایرانی با قیمت مناسب برپا شده، نشست های تخصصی در زمینه پوشش و حجاب اسلامی برای بازدید کنندگان و با بهره مندی از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

 

براساس این گزارش برپایی نمایشگاه لمینت با عنوان "یک دنیا پشت امروز" و موضوع سیر نمایشگاهی جنگ نرم و زنان و خانواده، ورک شاپ تخصصی در خصوص طراحی لباس، غرفه عرضه محصولات عفاف و حجاب و دوخت چادر از بخش های جنبی این نمایشگاه است.
 

 پایان پیام/

کد خبر 320202

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha