آموزش چهره به چهره عفاف و حجاب برای 315 هزار همدانی

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان همدان، از آموزش چهره به چهره 315 هزار همدانی در قالب عفاف و حجاب و جنگ نرم دشمن طی سال جاری در همدان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، سرتیپ دوم حاجی محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی استان همدان، ظهر امروز(4 اسفند) در همایش استانی رابطین سازمان های دولتی، گفت: در طول سال جاری 315 هزار نفر از مردم همدان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جنگ نرم دشمن آموزش چهره به چهره فرا گرفته اند.
 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان رتبه نخست را در 16 استان همطراز بدست آورده است، افزود: کشف قاچاق کالا، تقویت بسترهای فرهنگی و تولیدی، اجرای فرامین رهبری ملاک ارزیابی بوده است.
 

وی تصریح کرد:  28 هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم همدان در راستای شناسایی آسیب های اجتماعی در ارتباط با حوزه مواد مخدر آموزش دیده اند.
 

فرمانده انتظامی استان همدانٰ اظهار داشت: 27 هزار طرح تخصصی و موضوعی در خصوص عملیات های مشترک در طی سال جاری انجام شده که قانون و قانونمداری از الویت های این طرح ها بوده است.
 

سرتیپ دوم مهدیان نسبٰ خاطرنشان کرد: همچنین در استان همدان 20 هزار ماهواره قاچاق کشف شده است که این امر نشان دهنده نفوذ دشمنان در بین خانواده ها و جوانان است.
 

وی با اشاره به اقدامات در حوزه پلیس راهور استان همدان، خاطرنشان کرد: افزایش 10 درصدی فوتی در شهر و کاهش 22 درصدی فوتی برون شهری در استان را طی سال جاری را داشته ایم.
 

وی به تملک زمین برای احداث واحدهای انتظامی در شهرستان اشاره کرد و افزود:برای احداث کلانتری 12 سه هکتار زمین تملک شده و کار احداث ساختمان معاونت وظیفه عمومی نیز تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

استان همدان جزء 3 استان امن کشور است
علی خزایی، معاون اجتماعی استان همدان نیز گفت: استان همدان جزء 3 استان امن کشور محسوب می شود که این مهم مدیون عاملین نظم و ارتباط در استان هستیم.
 

وی افزود: خانواده کانون مهر و محبت بوده و هر چه این محیط سازنده اجتماعی، سازنده و با انس و الفت باشد افراد به لحاظ روحی و روانی شاداب تر، سوزنده تر و بالنده تر خواهند بود.
 

سرهنگ خزایی با اشاره به رعایت تعادل در محبت و حتی برخورد با رفتارهای ناپسند فرزندان گفت: ایجاد و ارتباط کلامی با فرزندان و گسترش فضای همدلی در محیط خانواده لازمه داشتن یک کانون گرم و صمیمی است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 346134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha