سازمان اتوبوسرانی اراک آماده ارایه خدمات به روزه داران

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک از آمادگی این سازمان برای ارایه خدمات به روزه داران جهت حضور در مصلای اراک خبر داد.

علی اکبر مظفری، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک، با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان و برگزاری برنامه های مختلف در مصلای بیت المقدس این شهر از در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک از انتقال شهروندان روزه دار به مصلی شهر اراک از 5 ایستگاه اتوبوس سطح شهر خبر داد.


وی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان هر روز مراسم جمع خوانی قرآن کریم در مصلای اراک برگزار می شود، ادامه داد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک وظیفه انتقال روزه داران را با استقرار 5 ایستگاه اتوبوس در نقاط مختلف از سطح شهر بر عهده گرفته است.


مظفری با اشاره به اینکه این پنج ایستگاه از میادین حافظیه، رودکی، امام حسین (ع)، کوی علی ابن ابیطالب (فوتبال) و ابتدای خیابان محسنی هستند اضافه کرد: این کار از اولین روز از ماه مبارک رمضان عصر روز یکشنبه هشتم تیر ماه سال جاری آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه داد.

 

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اراک بیان کرد: هر یک از ایستگاه های مذکور از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان در صحنه حضور دارند و همگام با مردم روزه دار شهر اراک در ثواب این موهبت الهی شریک خواهند شد.

 

وی با اشاره به اینکه مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت 17 الی 18 در مصلی برگزار می شود، ادامه داد: شهروندان می توانند با مراجعه به نزدیک ترین ایستگاه در نظر گرفته شده در این مراسم شرکت کنند.


این مقام مسئول ادامه داد: این پنج ایستگاه اتوبوس علاوه بر ارایه خدمات به مردم روزه دار برای جزء خوانی قرآن کریم در برنامه های مختلفی که در ایام ماه مبارک رمضان در مصلای بیت المقدس برگزار می شود همچون مراسم احیای شب های قدر نیز آماده ارایه خدمات به همشهریان هستند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 382137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha