برگزاری نخستن سوگواره عکس محرم در اراک

نخستین سوگواره عکس محرم با موضوع «محرم حسینی سال1390» با همکاری شورای شهر و شهرداری اراک و حوزه هنری استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، به مناسبت ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش اولین سوگواره عکس محرم با موضوع محرم حسینی 1390 در دو بخش عکس آماتور و حرفه ای برگزار می شود.

 

براساس این گزارش علاقه مندان برای شرکت در این سوگواره باید لحظه های معنوی ایام ماه محرم را با دوربین های دیجیتال و گوشی های تلفن همراه ثبت و از 20 ماه محرم به مدت یک هفته مهلت دارند آثار خود ارسال کنند.


همچنین این سوگواره ویژه شهروندان اراکی است و شرکت کنندگان باید در هر بخش 10 اثر با شماره گذاری و قید زمان و مکان عکاسی به صورت لوح فشرده و با فرمت jpg ارسال نمایند.

 

براساس آیین نامه این سوگواره ارسال آثار به منزله اقرار به دارا بودن مالکیت معنوی اثر و عواقب حقوقی و جزایی ناشی از آن کاملاً به عهده شرکت کنندگان است.

 

بنابراین گزارش شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به دبیرخانه سوگواره واقع در خیابان جهاد فاز دو شهرک شهید بهشتی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مرکزی ارسال کنند.


گفتنی است طی مراسمی از نفرات برتر این سوگواره با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل می آید.
 

پایان پیام/

کد خبر 88771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha