برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در فرهنگسرای شهر

خبرگزاری شبستان:مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در فرهنگسرای شهر اراک واقع در کوی صنعتی خبر داد.

حمید کربلایی حسنی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این نمایشگاه به مناسبت ماه رمضان و شب های قدر گشایش یافته و تا پایان ماه مبارک رمضان دایر است.


وی افزود: نمایشگاه علوم قرآنی با ارایه کتاب، نرم افزار، قلم هوشمند قرآنی و صنایع دستی قرآنی از 25 تیرماه لغایت 3 مردادماه از ساعت 18 الی 24 پذیرای عموم شهروندان خواهد بود.


حسنی، خاطرنشان کرد: با حمایت شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک این محصولات تا پایان مدت نمایشگاه با 40 تخفیف به عموم شهروندان ارایه می شود.


مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک ترویج فرهنگ و معارف قرآنی را ضروری دانست و بیان کرد: برپایی نمایشگاه قرآن در این ایام نورانی راهی برای توسعه و ترویج این فرهنگ متعالی در جامعه است.


وی افزود: نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی باید از دوران کودکی با این فرهنگ آشنا شوند و آن را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.


حسنی اضافه کرد: قرآن و تعالیم نورانی این کتاب آسمانی برای باید در جامعه اسلامی نهادینه شود و آینده سازان ایران اسلامی با این معارف نورانی آشنا شده تا بتوانند آینده درخشانی را برای این مرزو بوم رقم بزنند.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دایر شده است و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اراک در راستای ترویج فرهنگی دینی، اسلامی و قرآنی برنامه های فرهنگی مختلفی را برگزار می کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 387229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha