پارک های شهر اراک میزبان مردم درجشن نیمه شعبان

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک گفت: پارک های کلان شهر اراک در روز میلاد امام زمان(عج) میزبان مردم در جشن های نیمه شعبان است.

حمید کربلایی حسنی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک ضمن تبریک میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک،  گفت: پنج پارک بزرگ شهر اراک در روز جمعه که مصادف با میلاد امام زمان(عج) است میزبان مردم و برگزار کننده جشن نیمه شعبان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در روزهای جمعه مردم برای تفریح و گردش در پارک ها و مکان های تفریحی حضور پیدا می کنند، ادامه داد: این سازمان در نظر دارد جشنی با حضور هنرمندان برجسته در پارک ها برگزار کنند.


حسنی با اشاره به اینکه برای برگزاری این جشن ها جلسات متعدد با شهردار، کارشناسان فرهنگی و مذهبی برگزار شده است، افزود: این مسئولان با در نظر گرفتن دغدغه های شهری و چشم انداز فرهنگی مجموعه شهرداری تصیم به برگزاری مراسم جشن ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)در پارک ها گرفته اند.


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک اضافه کرد: در این راستای پارک های شهدای گمنام، امیرکبیر، آزادی، گلبرگ و کلاله سنجان و به مدت 5 شب از تاریخ 19 لغایت 23 خرداد ماه از ساعت 17 میزبان مردم ولایتمدار و عاشقان و دوستداران آن حضرت هستند.


وی افزود: رویکرد شهرداری در برگزاری مراسم پیش رو با محوریت مهدویت خواهد بود که در کنار آن آیتم ها و مسابقات جذاب و عروسکی جهت کودکان و قشر جوان همراه با غرفه های مشاوره پیش بینی شده است.


حسنی در بخش دیگری از سخنان اضافه کرد: علاوه بر برگزاری جشن در مکان های فوق امسال مراسم شب نیمه شعبان در 14 مسجد سطح شهر به صورت باشکوه و ویژه با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 375456

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha