مسجد جمکران آماده برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان

مسئول انتظامات مسجد مقدس جمکران از آمادگی کامل این واحد به منظور برپایی هر چه باشکوه تر جشن های نیمه شعبان در این مکان مقدس خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، غلامعلی جواهری، مسئول انتظامات مسجد مقدس جمکران از آمادگی این مسجد برای نیمه شعبان خبر داد و گفت: این معاونت به منظور برقراری نهایت آرامش خاطر زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران آماده برگزاری هرچه بهتر این مراسم باشکوه است.
وی با اشاره به حضور گسترده زائران در مسجد مقدس جمکران ادامه داد: توجه به نکات بهداشتی، راهنمایی و رانندگی و تردد وسایل نقلیه، تشکیل کمیته های متعدد انتظامی و امنیتی، راه اندازی اکیپ های متعدد راهنمایی و همکاری با زائران و مجاوران مسجد در ایام شعبان، اسکان زائران، اطلاع رسانی و نصب بنرهای تبلیغاتی به زبان های مختلف عربی، فارسی، انگلیسی و اردو  از جمله این فعالیت ها است.
مسئول انتظامات مسجد مقدس جمکران، آماده باش و به کارگیری بیش از 240 نیروی رسمی و افتخاری آموزش دیده و متخصص این واحد را یکی دیگر از برنامه های از پیش تعریف شده انتظامات مسجد مقدس جمکران عنوان کرد.
وی افزود: این نیروها به صورت محسوس و نامحسوس در کنار سایر عزیزان و خدمتگزاران این مکان مقدس وظیفه حفظ آرامش در برگزاری مراسم را برعهده دارند.
جواهری با بیان اینکه در ایام نیمه شعبان طرح های ترافیکی ویژه ای در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران اعمال می شود، افزود: به دلیل اینکه در ایام نیمه شعبان تردد وسایل نقلیه در اطراف مسجد ممنوع است، لذا تدابیری برای حضور وسائل نقلیه خاص با کارت تردد اندیشیده شده است.

پایان پیام/

 

کد خبر 148085

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha