مشارکت هیئت های مذهبی در برگزاری جشن نیمه شعبان

خبرگزاری شبستان: رئیس تبلیغات اسلامی ازنا، از مشارکت هیئت های مذهبی این شهرستان در برگزاری جشن نیمه شعبان در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام حشمت الله بیاتیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ازنا، به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: تشکل ها و موسسه های مذهبی مردم نهاد، هیئت های مذهبی و موسسه های قرآنی این شهرستان در برگزاری جشن نیمه شعبان مشارکت دارند.


وی با بیان اینکه برگزاری مردمی جشن های نیمه شعبان از رویکردهای تبلیغات اسلامی این شهرستان است، افزود: این جشن ها با هدف بصیرت افزایی مردم و اشاعه فرهنگ مهدویت برگزار می شود.


حجت الاسلام بیاتیان، اظهار داشت: در این راستا 120 هیئت مذهبی این شهرستان با تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم مردمی جشن نیمه شعبان همکاری دارند.


وی عنوان کرد: برپائی ایستگاه صلواتی، برپایی ایستگاه های پاسخ پویی به شبهات دینی، برپایی ایستگاه نقاشی و برگزاری مسابقات فرهنگی از برنامه های این شهرستان جهت برگزاری باشکوه مراسم جشن نیمه شعبان است.


حجت الاسلام بیاتیان، ادامه داد: آذین بندی معابر و مساجد، دعوت از سخنرانان، برگزاری مراسمات مولودی خوانی و مدیحه سرایی همراه با قرائت ادعیه در مناسبت های مختلف ماه شعبان از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی این شهرستان در نیمه شعبان است.


رئیس تبلیغات اسلامی ازنا، اظهار کرد: جشن نیمه شعبان با همکاری موسسه های فرهنگی و تبلیغی و هیئت های مذهبی و ائمه جماعت این شهرستان برگزار می شود.


هیئت مذهبی در شهرستان ا زنا با اخذ مجوز از اداره تبلیغات اسلامی ویژه بانوان است و 112هیئت مذهبی در حوزه برادران فعال می باشد.


گفتنی است، از مجموع هیئت های مذهبی شهرستان ازنا تعداد 112 هیئت ویژه آقایان و تعداد هشت هیئت مذهبی ویژه بانوان فعال است.


پایان پیام/
 

کد خبر 375076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha