اخبار کوتاه به مناسبت نیمه شعبان از مساجد مرکزی

خبرگزاری شبستان: مراسم جشن نیمه شعبان با عنوان" ولادت مصلح" در کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام مسجد محمدرسول الله(ص) آستانه برگزار می شود.

محمود مظفری، مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام مسجد محمدرسول الله(ص) آستانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، از برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان با عنوان"ولادت مصلح" در این مسجد خبر داد.


وی افزود:‌ در این مراسم حجت الاسلام میرهاشمی رئیس تبلیغات اسلامی شازند به سخنرانی پیرامون موضوع مهدویت و شخصیت امامزمان(عج) می پردازد.


قرائت مقالاتی با موضوع انتظار و مهدویت، جایزه به اسامی مهدی و مولودیه خوانی از دیگر برنامه های این مراسم جشن است.


××××××××
برگزاری مسابقه فرهنگی در کانون شهدای هسته ای راوه


مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای مسجد صاحب الزمان(عج) راوه دلیجان از برگزاری مسابقه کتبی با عنوان "منجی" خبر داد.


محمدمهدی جعفری افزود:‌ این مسابقه با طراحی15 سوال کتبی و تستی با موضوع حضرت مهدی(عج) و جامعه مهدوی بین نوجوانان و جوانان کانون برگزار می شود و به پاسخ های صحیح از سوی کانون جوایزی اهدا می شود.


وی آذین بندی مسجد و محلات روستا، توزیع شیرینی و شربت و برگزاری جشن و هدیه به اسامی مهدی را از برنامه های این کانون در سالروز حضرت مهدی موعود(عج) دانست.


××××××××××
جشن بزرگ نیمه شعبان در کانون کریم اهل بیت(ع) طیب آباد


مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری منطقه ویژه خمین از جشن بزرگ نیمه شعبان در روستای طیب آباد به همت کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت(ع) مسجد قمر بنی هاشم(ع) طیب آبادخمین خبر داد.


رضا کوچکی گفت:‌ در این جشن از روستاهای همجوار،‌ مسئولان و سایر اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خمین نیز دعوت دارند و سید مهدی ساداتی فرماندار خمین به سخنرانی می پردازد.


وی صرف شام، شعرخوانی در وصف قائم آل محمد(عج) و اهدای جوایز به پیشکسوتان و خیرین را از دیگر برنامه های این مراسم جشن عنوان کرد.


پایان پیام/

کد خبر 375735

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha