اجرای برنامه های آموزشی معرفتی درآستانه نیمه شعبان

خبرگزاری شبستان: نشست خبری موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان(ع) درآستانه نیمه شعبان و تشریح برنامه های موسسه در نیمه شعبان امروز باحضور حجت الاسلام زنگنه، مدیر موسسه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه مهدویت خبرگزاری شبستان، نشست خبری موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان(ع) درآستانه نیمه شعبان و تشریح برنامه های موسسه در نیمه شعبان امروز با حضور حجت الاسلام زنگنه، مدیر موسسه در قم برگزار شد.
حجت الاسلام زنگنه در ابتدای این نشست با بیان اینکه یکی از رخدادهای جشن های مهدوی، نبود برنامه های آموزشی در باب معارف امام عصر(ع) و فرهنگ انتظار است، گفت: در این راستا باید از این فرصت چند روزه برای افزایش معرفت امام عصر(ع) میان مردم استفاده کنیم.
وی بااشاره به برنامه های این موسسه در دهه مهدویت، خاطرنشان کرد: برگزاری 100 نشست علمی مهدوی برای اقشار مختلف در ایام دهه مهدویت و پخش 6 برنامه رادیویی از رادیو معارف به نام "صبح امید" صبح ها ساعت 8:45 از برنامه های این موسسه است.
حجت الاسلام زنگنه با بیان اینکه 25 برنامه به عنوان "گام های انس" ازسوی موسسه ضبط و تولید شده است، اظهارداشت: قرار است این برنامه ها در دهه مهدویت از شبکه های مختلف صداوسیما پخش شود. این درحالی است که جشن دعای عهد در دهه مهدویت با حضور کارشناسان و پاسخ به شبهات در حرم شیخ صدوق شهرری برگزار می شود.
مدیر موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان(ع) بااشاره به حرکت کاروان شادی منتظران در روز نیمه شعبان، تصریح کرد: این کاروان از حرم شیخ صدوق تا حرم عبدالعظیم حسنی(ع) باحضور اقشار مختلف مردم و برنامه های مختلف برای گروه های سنی حرکت خواهد کرد.
وی احیای شب نیمه شعبان را به همراه مناجات شعبانیه در دفتر موسسه در تهران از دیگر برنامه ها دانست و بیان داشت: حرکت کاروان تبلیغی مهدوی در تهران و شهرستان های اطراف تهران با برنامه های شاد و متنوع و برگزاری درس اخلاق آیت الله شاه آبادی در روز نیمه شعبان از دیگر برنامه های این موسسه است.
حجت الاسلام زنگنه همچنین از مراسمی ویژه بانوان در مهدیه حضرت زهرا(س) در دهه مهدویت خبرداد.


پایان پیام/

کد خبر 374315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha