برگزاری ویژه برنامه "شادیانه" به مناسبت نیمه شعبان در سنندج

خبرگزاری شبستان: رییس حوزه هنری کردستان، از برگزاری ویژه برنامه شادیانه به مناسبت نیمه شعبان و شب برات با حضور شاعران برتر استان و گروه های موسیقی کردی و ترکی در پردیس سینمایی بهمن سنندج خبر داد.

امین مرادی، رییس حوزه هنری کردستان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج گفت: ماه شعبان از ماه های با برکت و مورد توجه پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و ائمه اطهار(ع) و بزرگان دینی است.


وی افزود: حوزه هنری استان کردستان در راستای اهداف و سیاست های محوری خود که همانا توجه به هنر اسلامی است هرساله به مناسبت نیمه شعبان ویژه برنامه ای شاد را تحت عنوان" شادیانه" برگزار می کند.


رییس حوزه هنری کردستان، اظهار داشت: این جشن با حضور شاعران توانمند استان و گروه موسیقی دف نوازان سماع حوزه هنری آذربایجان شرقی، گروه دف نوازی حوزه هنری کردستان و گروه موسیقی سنتی" ئالان سنندج" برگزار می شود.


وی تصریح کرد: امسال برای نخستین بارو به منظور تعامل فرهنگی و هنری میان استان های کشور گروه 52 نفری دف نوازان سماع آذربایجان شرقی با تصانیف "الحکم لله"،" ذوالجلال"، "کوبان ضربی" و قطعاتی از موسیقی فولکلور آذربایجانی در این جشن به اجرای برنامه می پردازند.


رییس حوزه هنری کردستان، خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت حضور در این برنامه می توانند با حضور در حوزه هنری استان نسبت به دریافت دعوتنامه برنامه اقدام کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 375662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha