اخبار کوتاه به مناسبت روز قدس از استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: جمعیت هلال احمر استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای آمادگی خود را برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم شریف و نوعدوست ایران اسلامی برای مردم نیازمند کشور فلسطین اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اطلاعیه ای آمادگی خود را برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی ملت نوعدوست ایران اسلامی اعلام کرده است.


در این اطلاعیه آمده است، مردم نیکوکار و روزه‌دار استان مرکزی می‌توانند کمک‌های ریالی خود را به شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های ملی، رفاه، ملت، مسکن و صادرات، دی، تجارت و سپه و کمک‌های ارزی را به شماره حساب‌های 999999 ارزی یورو نزد بانک ملت شعبه هجرت و 702070 ارزی دلار بانک ملی واریز کرده و از اجر معنوی این عمل خیر بهره‌مند شوند.


×××
شانزدهمین بسته هنر در حمایت از مردم غزه

شانزدهمین بسته هنر برای مخاطبین عموم، هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در حمایت از مردم غزه از طریق پست الکترونیکی ارسال شد.


همزمان با نزدیک شدن به روز جهانی قدس و همچنین جنایت های اسرائیل غاصب و کشتار مردم بی دفاع غزه، مجموعه کاریکاتور ‘هفت سنگ’ از تولیدات حوزه هنری استان مرکزی در قالب شانزدهمین بسته هنر برای مخاطبین عموم، هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر از طریق پست الکترونیکی ارسال شد.


این بسته هنر شامل 7 اثر کاریکاتور از آثار تولیدی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان مرکزی با موضوع رژیم صهیونیستی و جنایات اسرائیل غاصب و مسئله پایداری و مقاومت است که برای هنرمندان و اهالی فرهنگ استان از طریق پست الکترونیکی ارسال شده است.


×××

بیانیه فرهنگیان و دانش آموزان استان مرکزی به مناسبت روز قدس

روز قدس روز بیداری همه ملت‌های آزاده و به ویژه مسلمانان علیه ظلم و بیداد استکبار بین‌الملل و روز عزای صهیونیزم جهانی است.


 فرهنگیان و دانش آموزان استان مرکزی به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد که در آن آمده است، روز قدس روزی است که مستضعفین انزجار و نفرت خود را از عملکرد صهیونیزم بین‌الملل در به خاک و خون کشیدن انسان‌ها، به ویژه به زنان و کودکان اعلام می‌دارند.


در این بیانیه آمده، قطعاً مسئله قدس یکی از بزرگترین فجایع تاریخ مسلمانان است که با درد و غم و آوارگی مردم سرزمین فلسطین آمیخته شده است وامسال اهمیت گرامیداشت روز قدس به واسطه ی رمضان خونین غزه بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌ تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.


در این خصوص فرهنگیان و دانش آموزان استان مرکزی در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی استان مرکزی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و با مشت‌های گره کرده شعار ‘مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل’ سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌ دار دعوت می کنیم با حضور خود در راهپیمائی روز جهانی قدس، لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.


پایان پیام/
 

کد خبر 387932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha