اخبار کوتاه مذهبی فرهنگی از استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: یکی از هنرمندان فعال خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی در نخستین جشنواره سراسری عکس گردشگری "چیستا" موفق به کسب رتبه سوم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،‌ جشنواره عکس "چیستا" با موضوع جاذبه های گردشگری استان البرز از قبیل آثار تاریخی، جاذبه های طبیعی، صنایع دستی و آداب و رسوم اقوام مختلف و سیمای شهری البرز به همت کتابسرای فرهنگ چیستا با مشارکت انجمن سینماگران استان البرز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان البرز مهر ماه امسال در کرج برگزار شد.


براساس نظر هیئت داوران رامین ربیعی یکی از هنرمندان فعال خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی موفق به کسب رتبه سوم جشنواره شد.

 

آثار منتخب جشنواره به صورت بیلبورد در سطح شهر نصب خواهند شد.

 

*** 

برگزاری جشنواره فیلم کودک در استان مرکزی

جشنواره فیلم کودک در استان مرکزی از 18 لغایت 22 مهرماه در شهرستان های استان مرکزی برگزار می شود.

 

برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تاکنون تدارکات خاصی از سوی نهادهای عضو ستاد برگزاری جشنواره صورت گرفته شده است.

 

بر این اساس،‌ این جشنواره علاوه بر مرکز استان اراک در شهرستان های شازند، ساوه، تفرش، آشتیان، خمین و دلیجان نیز همزمان برگزار می شود.

 

***

 افتتاحیه مدرسه خیّرساز آیت‌الله اشعری در ساوه 


مدرسه خیّرساز مرحوم آیت‌الله اشعری توسط مدیر آموزش وپرورش ساوه و فرزند مرحوم آیت‌الله اشعری و جمعی از مسئولان استانی امروز(9مهر) در این شهرستان افتتاح شد.

 

قشقایی، مدیر آموزش و پرورش زرندیه، گفت: با فراهم کردن زمینه مناسب جهت ورود دانش‌آموزان به مدرسه و مشارکت همه‌جانبه عوامل اجرایی مدرسه در راستای چشم انداز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، خانواده‌ها تحول در آموزش و پرورش را احساس خواهند کرد.

 

وی ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های صورت گرفته توسط مدیریت آموزش و پرورش در شهرستان، مهمترین فعالیت را جذب خیران در ساخت و ساز مدارس اعلام کرد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 298191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha