اخبار کوتاه فرهنگی از استان مرکزی

خبرگزاری شبستان:‌ استان مرکزی از سوی فدراسیون ورزش های همگانی کشور به عنوان پایتخت ورزش همگانی زمستانی کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، استقبال بیش از چند ده هزار نفر از مردم اراک از همایش پیاده روی خانوادگی که جمعه گذشته برگزار شد، موجب شد تا از سوی فدراسیون ورزش های همگانی کشور، اراک و استان مرکزی به عنوان پایلوت برگزاری همایش های پیاده روی زمستانی انتخاب شود.


همچنین، استقبال گسترده و بی سابقه بیش از ده ها هزار نفری مردم در همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه در منطقه تفریحی دره گردو اراک (کوه سرخه) یکی از شاخص های انتخاب اراک برای پایتخت ورزش های زمستانه بود.


××××××
گلباران قبور شهدای گمنام دانشگاه تفرش در دهه فجر


به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه تفرش همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن گلباران می شود.


برگزاری مسابقات داخلی فوتسال کارکنان دانشگاه ها، دیدار دانشگاهیان تفرش با امام جمعه شهرستان، برگزاری نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه های شهرستان تفرش و برگزاری جشن پیروزی انقلاب از جمله برنامه های دانشگاه تفرش در این ایام است.


همچنین،‌ آذین بندی و فضاسازی دانشگاه در ایام ا... دهه مبارک فجر، شرکت در مراسم غبار روبی مزار شهدا همگام با مردم و مسئولان ادارات، دیدار با خانواده شاهد و ایثارگر دانشگاهیان و حضور پرشکوه دانشگاهیان در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های دانشگاه تفرش در ایام الله دهه فجر است.


×××××××××

پخش ویژ برنامه "موج مثبت" از شبکه آفتاب


برنامه ای به شکل پرسش و پاسخ و مباحثه با نام "موج مثبت" روزهای یکشنبه از شبکه تلویزیونی آفتاب پخش می شود.


این برنامه که از مضمونی اجتماعی برخوردار است در راستای ایجاد روحیه نشاط و خودباوری و فرهنگ تلاش و نوآوری در سرمایه های جوان این سرزمین تلاش می کند.


همچنین، موضوعاتی از جمله آسیب های ماهواره ای، تلفن همراه، آسیب های اینترنت، ازدواج جوانان، طلاق، اعتیاد و ...با زبان گفتار، گفتگوی کارشناسی و کلام بزرگان تبیین و بررسی می شود.


برنامه" موج مثبت" با ساختاری ترکیبی و پرداختن به موضوعات و مسائل مختلف جوانان در قالب گفتگو با حضور جوانان، پدر و مادران و دو کارشناس موضوعی و مذهبی با تبیین، تشریح و نتیجه گیری موضوع مورد بحث در هر برنامه پاسخگوی نیازهای جوانان است.


پاپان پیام/
 

کد خبر 336626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha