اخبار کوتاه فرهنگی از استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: جشنواره فرهنگی تفریحی روزگذشته با حضور مردم شهرستان تفرش و به ویژه جوانان تفرشی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، به دنبال بارش برف و به شکرانه این نعمت الهی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان خانواده‌ها و شهروندان، جشنواره آدم برفی در زمین چمن مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) شهرستان تفرش برگزار شد.
 

این جشنواره به همت انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری فرمانداری و شهرداری شهرستان تفرش برگزار شد.


××××

راهیابی اثر هنرمند اراکی به مسابقه فیلمنامه نویسی


فیلمنامه "دست نیاز" نوشته حامد طالبیان از هنرمندان فعال واحد سینمایی حوزه هنری استان مرکزی به چهارمین جشنواره فیلمنامه نویسی کانون راه یافت.


چهارمین مسابقه فیلم نامه نویسی دربخش های داستانی و پویانمایی کوتاه و بلند (سینمایی) با موضوع های سنت های قومی و بومی سرزمین مادری، خلیج فارس و آزاد به همت امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف شناسایی استعدادهای جوان و ژرف اندیش در دی ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.


حامد طالبیان فارغ التحصیل رشته هنر و از فیلمسازان حوزه هنری استان مرکزی است که فیلم کوتاه "فصل درو" به تهیه کنندگی حوزه هنری استان مرکزی یکی از آثاری است که توسط این هنرمند ساخته شده است.

××××
شرکت اعضای کانون های مساجد مرکزی در دو جشنواره ملی


طرح های ملی جواد آل طاها (ع ) و امام المتقین (ع) به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان و لرستان و با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود.


همزمان با آخر ماه ذی العقده سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جواد (ع) طرح ملی جواد آل طاها (ع) با هدف آشنایی بیش از پیش علاقمندان و ارادتمندان اهلبیت عصمت و طهارت (ع) با نهمین پیشوای شیعیان جهان و ترویج و تبیین سیره آن امام همام برگزار می‌ شود.


جشنواره امام‌المتقین‌ (ع) با موضوع غدیر، ولایت و حضرت امیرالمؤمنین (ع) توسط دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان و با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 332599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha