اخبار کوتاه به مناسبت دهه فجر از استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: همزمان با سراسر کشور در طرح "جشن سینما سلام" سینماهای استان مرکزی امروز(10بهمن) به صورت رایگان اکران می شوند. ‌

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در آستانه سال نو و دهه فجر، فیلم‌های روی پرده سینماهای فرهنگ و عصر جدید اراک، سینما قدس خمین و سینما فلسطین ساوه امروزهمزمان با سراسر کشور به صورت رایگان اکران می شوند.


همچنین، فیلم بوی گندم به کارگردانی رضا خاکی در سینما فرهنگ و فیلم‌های خاک و مرجان به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تنهای تنهای تنها به کارگردانی احسان عبدی‌پور در سینما عصر جدید اراک در روز پنج‌شنبه به طور رایگان اکران می‌شوند.


××××××
بهره‌برداری از 11طرح صنعتی در استان مرکزی

زاوشی،‌ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: از مجموع این 11 طرح یک طرح در اراک، سه طرح در شازند، چهار طرح در زرندیه و سه طرح در خمین افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسند.

 

وی مجموع سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها را 353 میلیارد ریال با مالکیت خصوصی عنوان کرد و گفت: در شهرستان اراک یک طرح تعاونی با اشتغالزایی 33 نفر و سرمایه‌گذاری 11 میلیارد ریالی در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.


×××××
رونمایی از سامانه جدید پرداخت قبوض برق با شماره تلفن 1521

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از راه اندازی سامانه هوشمند و جامع پرداخت الکترونیکی قبوض برق با شماره تلفن 1521 در این استان خبرداد.


مهندس فرهاد شبیهی گفت:‌ وی پرداخت قبض برق از طریق تلفن ثابت ویا تلفن همراه باشماره گیری 1521،عدم مراجعه حضوری به پایانه های خودپرداز الکترونیکی، بانک ها ودفاتر پیشخوان در سطح شهر، کاهش تردد درون شهری، کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت های فسیلی و آماده بودن سیستم به صورت مستمر در تمام ساعت های شبانه‌روز را ازجمله مزایای پرداخت قبوض برق به صورت غیرحضوری از طریق این سامانه دانست.


وی با بیان اینکه در این سامانه مشترکین طی تماس با شماره 1521 توسط تلفن ثابت شهری و یا تلفن همراه باداشتن کلیه کارت های بانکی عضو شتاب با وارد کردن شناسه قبض خود می توانند از آخرین بدهی بهای برق خود اطلاع یابند افزود: این سامانه قابلیت گزارش دقیق ازوضعیت پرداخت ها و وصول هزینه های برق مصرفی را نیز داراست.


پایان پیام/
 

کد خبر 337760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha