اخبار کوتاه از روز بصیرت و میثاق با ولایت در مرکزی

خبرگزاری شبستان:‌ مسابقه مقاله‌نویسی با عنوان جایگاه بصیرت و ولایت‌مداری در دین اسلام به‌‌مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی در اراک برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، این مسابقه به همت مرکز آموزش پدافند هوایی اراک با محوریت تبیین فرهنگ عاشورا و تحکیم روحیه ولایت‌مداری، نقش جریان فتنه در گسترش تحریم‌های اقتصادی و جایگاه بصیرت و ولایت‌مداری در دین اسلام برگزار می شود.


علاقمندان برای شرکت در مسابقه می توانند تا پایان دی ماه مقالات خود را به این مرکز ارسال کنند.

****
پخش ویژه ‌برنامه "حماسه بصیرت" از سیمای استان مرکزی


ویژه برنامه حماسه بصیرت به مناسبت 9 دی از شبکه آفتاب استان مرکزی در دو بخش با محوریت بصیرت مردم در خنثی‌سازی توطئه‌ها و بصیرت و ولایت پذیری پخش می شود.
 

در این برنامه با حضور کارشناسان سیاسی ابعاد مختلف حماسه 9 دی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و علل و چگونگی خلق این حماسه ملی واکاوی می‌شود.


این ویژه برنامه حماسه بصیرت متناسب با بحث کارشناسان در خصوص فتنه 88 و نقش عوامل خارجی به ویژه رسانه‌های بیگانه مصادیق تصویری مرتبط و متناسب را روی آنتن می‌برد.


****
سازمان ها و نهادهای استان مرکزی روز بصیرت را گرامی داشتند


سازمان ها، نهادهای و تشکل های مختلف استان مرکزی با صدور بیانیه های جداگانه، نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت را گرامی داشتند.


سپاه روح الله استان مرکزی، حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی، دانشگاهیان دانشگاه تفرش، سازمان بسیج مهندسین کشاورزی، بسیج اساتید دانشگاه های استان مرکزی، سازمان بسیج مهندسی صنعت سپاه روح الله استان مرکزی، بسیج هنرمندان استان مرکزی، سپاه ناحیه کمیجان، سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی و سایر ارگان های استان مرکزی در بیانیه های خود آورده اند: ‌9 دی سال 88 حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است.

در این بیاینه ها آمده است، سالروز حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و با گرامیداشت این روز حماسی و تاریخ ساز که نمایش بلوغ سیاسی، اجتماعی و شاخص مرزبندی بین جبهه حق و باطل و تجلی اقتدار ملی و غیرت دینی ملت ایران است، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه صنعتی اراک، آحاد نخبگان علمی و اساتید دانشگاهی به ویژه دانشجویان بالنده و آینده ساز را به تجدید میثاق با آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران دعوت می کنیم.

 

در یکی از این بیانیه ها آمده است، 9‌ دی روز درخشش نسل های سوم و چهارم انقلاب و آینده سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان های بلند آن بود که با کورکردن چشم فتنه، بیگانگان طمعکار و کینه توز را رسوا و به خاک ذلت کشانید.


پایان پیام/

کد خبر 328287

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha