حماسه 9 دی استواری ملت در دفاع از ارزش ها را نشان داد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، گفت: نهم دی ماه استواری و بصیرت ایرانیان در دفاع از ارزش ها و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در تاریخ ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه،  ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: این حماسه کاملا خودجوش و مردمی بود و تنها علت آن نیز بصیرت و بیداری ملت ایران است که اجازه ندادند عده ای اندک انقلاب و نظام را از مسیر خود خارج سازند.

 

وی افزود: همه امورات این انقلاب از سال 42 تا به امروز توسط خود این مردم انجام شده است و آنها هستند که نظام و انقلاب را حفظ کرده اند.

 

آیت الله علماء، در ادامه با اشاره به حوادث بعد از انتخابات سال 88 گفت: مقام معظم رهبری این حوادث را با توجه به اشرافیت ایشان به موضوع، فتنه نامیدند و عمق این فاجعه را تشخیص دادند.

 

وی افزود: بعد از اینکه مسیر فتنه گران با نظام جدا شد مقام معظم رهبری به دنبال بصیرت بخشی به همه بودند، اما عده ای که منافعشان در خاطر بود ایستادگی می کردند و عده ای نیز مواضع خود را واضح بیان نمی کردند و مقام معظم رهبری نیز متذکر شدند که همه باید مواضع خود را روشن و شفاف بیان کنند.

 

آیت الله علماء، گفت: اما فتنه گران بر اشتباه و انحراف خود اصرار کردند تا جایی که در روز عاشورا با حمله به عزاداران حسینی و مساجد و تکایا حتی حرمت سید الشهدا را نیز نگاه نداشتند.

 

به گزارش دفتر امام جمعه کرمانشاه؛ وی افزود: اینجا بود که ملت ایران دیگر نتوانست هتک حرمت های آنها را تحمل کند و حضوری بی سابقه حدود 40 میلیونی را در سراسر کشور علیه آنها انجام داد و نشان دادند که این ملت همانند همیشه در دفاع از ارزش ها در میدان هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، در پایان اظهار داشت: این چنین تفکری است که نظام و انقلاب را بیمه کرده و امروز هیچ قدرتی در دنیا نمی تواند حقوق ایران را پایمال کند و همه موظفیم که این تفکر را به نسل های آینده نیز منتقل کنیم.


پایان پیام/ 

کد خبر 328096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha