اخبار کوتاه فرهنگی مذهبی از استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان گفت:در نیمه نخست سال جاری یک میلیارد و 592 میلیون ریال به صورت صدقه پرداخت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، علی اصغر نجفی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دلیجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این مبلغ از تعداد هفت هزار و 926 صندوق صدقه در سطح شهرستان جمع آوری شده است.


وی افزود: هم اکنون 47 یتیم توسط حامیان این شهرستان موردحمایت قرار دارند و در 6 ماهه نخست سال جاری 295حامی حمایت از این تعداد یتیم را عهده‌دار شدند.


نجفی تصریح کرد: این حامیان در این مدت در حدود 649 میلیون ریال به ایتام کمک کرده‌اند.


××××××××××××

برگزاری همایش انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان کمیجان


در آستانه فرا رسیدن ماه محرم الحرام و سوگواری اباعبداله الحسین(ع) چهارمین همایش انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان کمیجان برگزار شد.


محمد پزشکی با 30 رأی، غلامرضا سلطانی فربا 24 رأی، مهدی کمیجانی با 23 رأی، حسین علی افشار با 18 رأی و حسین عظیمی با 17 رأی به عنوان عضو اصلی شورای مرکزی هیئات مذهبی انتخاب شدند.


همچنین، محمدحسن محمودی وحجت اله احمدی به عنوان اعضای علی البدل شورای مرکزی هیئات مذهبی شهرستان کمیجان انتخاب شدند.


گفتنی است، این انتخابات هر4سال یکبار صورت می گیرد و تعداد اعضای شورای مرکزی هیئات مذهبی به تعداد هیئات آن شهرستان بستگی دارد.


×××××××××××××

اعزام بیش از 280 دانش‌آموز خندابی به مناطق عملیاتی جنوب
 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه خنداب از اعزام 280 دانش آموز پسر مقطع دوم متوسطه به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.


محمدرضا باقری، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه خنداب گفت: این اردوها در قالب طرح تحول آمادگی دفاعی دانش‌آموزان از امروز(5 آبان‌) انجام می‌شود.

 

وی افزود: هر یک از کاروان‌ها در قالب 6 دستگاه اتوبوس با مشایعت راوی، روحانی و مسئول فرهنگی از مناطق عملیاتی جنوب از قبیل فکه، شهدای هویزه، دهلاویه، فتح‌المبین، والفجر 8، شلمچه، موزه دفاع مقدس خرمشهر و دیگر مناطق بازدید کرده و با شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

 

باقری تصریح کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تقویت روحیه ایثار و رشادت در میان جوانان و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.


پایان پیام/

کد خبر 306511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha