برگزاری مسابقه کتابخوانی امام زمان شناسی در کانون حضرت هجرت آمل

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون هجرت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آمل از برگزاری مسابقه کتابخوانی امام زمان شناسی به مناسبت نیمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) در این کانون خبر داد.

سید مصطفی جعفری، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری هجرت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آمل، امروز (22 خرداد) به خبرنگار شبستان گفت: اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای ترویج معارف الهی است و باید پیوندی ناگسستنی بین آحاد مردم جامعه و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ایجاد شود تا به قرب الهی نائل شد.


وی افزود: اعتقاد به منجی تنها منحصر به اسلام و تشیع نیست بلکه مذاهب مختلفی همچون بودا، زردتشت و یهود معتقدند که در آینده جهان، فرد صالحی جهت برپایی عدل و از بین بردن ستم و نجات بشر ظهور می‌کند.

جعفری اظهار کرد: اشاعه فرهنگ مهدویت باید هر چه بیشتر اشاعه یابد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در تحقق این امر نقش خطیری بر عهده دارند.

 

وی با بیان حدیثی از پیامبر(ص) "کسی که بمیرد و امام زمان خویش را نشناخته باشد، در واقع به مرگ جاهلیت مرده است"، بیان کرد: معرفت بخشی اقشار مختلف مردم نسبت به مهدی موعود(عج) یکی از مهم‌ترین راه‌های پاسداشت اندیشه پاک و ارزشمند مهدویت است.

 

جعفری به برگزاری مسابقه کتابخوانی امام زمان شناسی به مناسبت نیمه شعبان، ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) در این کانون اشاره کرد و افزود: کتاب و کتابخوانی از اهمیت بسیاری برخوردار است و مقام معظم رهبری به این مهم تاکید فراوان دارند.

 

وی تصریح کرد: خواندن کتاب با مضامین زندگی اهل بیت(ع) و چگونگی ترویج فرهنگ انتظار را باید با مطالعه و تفحصص و بهره گیری از عالمان بیش از گذشته در جامعه رواج داد.

جعفری، برپایی ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف روستای هندوکلا آمل، برپایی بزرگ ترین ایستگاه صلواتی جاده ای در ورودی این روستا همراه با پخش شربت، شکلات، شیرینی، آش، اهداء بسته های فرهنگی و غیره توسط هیئت قرآن حضرت جوادالائمه روستای هندوکلا، برپایی جشن در مسجد بعد از نماز مغرب و عشا همراه با مداحی و سخنرانی، اهدای جوایز به نام های مهدی را از دیگر ویژه برنامه های نیمه شعبان کانون فرهنگی و هنری هجرت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آمل اعلام کرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 375708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عليرضا IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    خيلي هوشمندانه به امر رهبري توجه مي کنند.خدا خيرشون بده.اين جور جوونا بايد سکاندار مملکت اسلامي بشن.سيد خدا قوت...