فرهنگ و آموزه های مهدوی باید به نسل جوان انتقال داده شود

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان از برگزاری جشن نیمه شعبان به مناسبت ولادت حضرت ولی عصر(عج) در ورزشگاه ملت خبر داد و گفت: فرهنگ و آموزه های مهدوی باید به نسل جوان انتقال داده شود.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان   در اصفهان گفت: همزمان با سراسر کشور، جشن بزرگ و باشکوه میلاد خورشید پنهان ولایت و نجات بخش عالم امکان،حضرت مهدی(عج) پنج شنبه "22 خرداد" از ساعت 6 بعد ازظهر به میزبانی ورزشگاه ملت برگزار می شود.

 

وی افزود: مسائل فرهنگی و توجه به آن از جمله رسالت های باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان است و امیدواریم با برنامه ریزی بتوانیم در این زمینه موثر باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان ادامه داد: در این مراسم با حضور پرسنل، کادر فنی و بازیکنان تیم های مختلف باشگاه، پیشکسوتان ورزش، هواداران، مسئولان و هیات های مذهبی اصفهان برگزار می شود، مداحان به مدیحه سرایی خواهند پرداخت.

 

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی یکی دیگر از برنامه هایی است که از طرف باشگاه در بین جوانان برگزار می شود و در پایان جوایزی اهدا می شود.

 

آذری تصریح کرد: جشن نیمه شعبان سال های گذشته به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن در خیابان شمس آبادی برگزار می شد اما در سال جاری این مراسم برای برگزاری هرچه بهتر در ورزشگاه ملت جنب پارک قلمستان برگزار می شود.

 

وی با تاکید بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهدویت در جامعه گفت: در ترویج فرهنگ مهدویت باید از ظرفیت های موجود استفاده کرد و فرهنگ و آموزه های مهدوی باید به نسل جوان انتقال داده شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 375083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha