کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز میزبان جشن های میلاد منجی عالم بشریت

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان البرز با تبریک فرارسیدن روز میلاد امام مهدی(ع) از برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در سراسر کانون های فرهنگی وهنری این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید اکبر موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد البرز در مصاحبه با خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی جشن های نیمه شعبان گفت: عید نیمه شعبان بهترین و پر برکت ترین اعیاد ما مسلمانان است، بر این اساس کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در جای جای این استان جشن شادی میلاد منجی عالم بشریت را برگزار می کنند.

 

به گفته این مسئول، این مراسم معنوی از امشب شب نیمه شعبان و فردا(3تیر) در سطح کانون های فرهنگی وهنری این استان برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی، با اشاره به اهمیت برپایی جشن نیمه شیعیان تصریح کرد: باید در جشن های نیمه شعبان برنامه های مناسبی به منظور ارتقای سطح آگاهی و بینش جونان و نوجوانان برنامه ریزی شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه های متعددی در جشن نیمه شعبان در سطح کانون های فرهنگی وهنری مساجد این استان برگزار می شود، عنوان کرد: آذین بندی و چراغانی مساجد، برگزاری مراسم سخنرانی در خصوص مهدویت، مراسم مولودی خوانی وبرگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های تدوین شدن به منظور کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی و مسابقه پیامکی با موضوع مهدویت از دیگر برنامه های است که روز نیمه شعبان در سطح کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 266752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha