برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری چهارسوق دراراک

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری چهارسوق در پنج بخش برگزار می شود.

 حمید کربلایی حسنی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:‌ این جشنواره در بخش های شعر و ادب، عکس، هنرهای تجسمی، تئاتر و بخش ویژه فیلم برگزار می شود.


وی افزود:‌ این جشنواره سعی دارد با استفاده از راه حل ها و امکانات فرهنگی هنری بتواند مناسبات میان شهروندان با یکدیگر با محله و شهر و ارکان زندگی اجتماعی را شناسایی و بهبود بخشد.


کربلایی حسنی تصریح کرد:‌ این جشنواره از منظر ادبیان و ارزش های آن به دنبال شناسایی استعدادهای شعر و ادب در شهر اراک است پرورش قابلیت های درونی چشم اندازهای ادبی سبب توسعه و ایجاد مسئولیت در شهروندان نسبت به زندگی مدنی معاصر در سطح دروازه های جدید برای ادراک بهتر زندگی در شهر به روی مخاطبین گشوده می شود.


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک اظهار کرد: شرکت کنندگان بر حسب تجربه و زاویه دید خود می توانند در هر یک از رشته های اعلام شده به طبع آزمایی و رقابت بپردازند.


کربلایی حسنی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار تا سوم بهمن ماه ادامه داد:‌ به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت در جشنواره اعطا می شود.


مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک گفت: ‌موضوعات فراخوان به صورت اهم در حوزه ارتقا فرهنگ شهروندی و به صورت اخص به موضوع شهر و انسان پرداخته شود.


وی در ادامه از برگزاری همایش اخلاق و مهروزی در اراک خبر داد و گفت:‌ این همایش با سخنرانی حجت الاسلام دهنوی از وعاظ برجسته کشور به مناسبت سالروز ولادت با سعادت آخرین فرستاده خدا حضرت محمد مصطفی(ص) و ثلاله پاکش امام جعفر صادق (ع) امروز(28دی)‌در فرهنگسرای شهر کوی صنعتی برگزار می شود.


کربلایی حسنی با بیان اینکه شرکت برای عموم در این همایش آزاد است افزود: همایش اخلاق و مهرورزی در دو نوبت صبح و بعدازظهربرگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 333782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha