افزایش ایستگاه های آتش نشانی راهی برای تسریع خدمت رسانی

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: افزایش ایستگاه های آتش نشانی راهی برای تسریع در خدمت رسانی است.

عبدالله اسماعیلی، مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک در گفتگو با خبرنگار شبستان از احداث ایستگاه شماره 9 سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک خبر داد و گفت: به منظور تسریع در خدمت ‌رسانی افزایش ایستگاه‌ های آتش نشانی در مناطق مختلف شهر در دستور کار این سازمان قرار دارد.


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از احداث ایستگاه آتش نشانی شماره 9 خبرداد و افزود: به منظور تسریع در خدمت ‌رسانی افزایش ایستگاه‌ های آتش نشانی در مناطق مختلف شهر در دستور کار این سازمان قرار دارد.


وی افزود: این ایستگاه واقع در شهرک الغدیر است و به منظور پوشش حوادث احتمالی در مناطق شهرک الغدیر، حمید، انتهای قائم ‌مقام و کمربند شمالی در نظر گرفته شده است.


اسماعیلی ادامه داد: با توجه به وسعت این منطقه به منظور تسریع در خدمات‌ رسانی و ارائه خدمات در مدت زمان استاندارد برنامه توسعه مراکز خدماتی در دستور کار قرار دارد.


وی افزود: زمینی به مساحت 2 هزار و یکصد متر مربع برای احداث این پایگاه اختصاص داده شده که عملیات اجرایی آن از ابتدای سال جاری آغاز شده است.


اسماعیلی با بیان اینکه ایستگاه شماره 9 دارای 3 جایگاه خورو آتش نشانی استف گفت: بودجه اختصاص داده شده به این پروژه بالغ بر 300 میلیون تومان است.


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک با اشاره به پیشرفت فیزیکی 50 درصدی این پروژه گفت: امید است با احداث ایستگاه‌‌ های جدید آتش نشانی و خدمات ایمنی بتوانیم نقش ارزنده ‌ای در خدمت‌ رسانی به ‌موقع به شهروندان ایفا نماییم.


پایان پیام/

کد خبر 210267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha