برپایی نمایشگاه خوشنویسی همزمان با مبعث حضرت رسول

مسئول روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از برپایی نمایشگاه خوشنویسی همزمان با مبعث رسول گرامی اسلام در اراک خبر داد.

مجید اخوان فرد، مسئول روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک ضمن تبریک عید سعید مبعث، گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی فعالیت های فرهنگی زیادی را در طول سال انجام می دهد که برپایی نمایشگاه خوشنویسی از جمله این برنامه های است.


وی افزود: این نمایشگاه به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و انجمن خوشنویسان استان مرکزی برپا شده است.


اخوان فرد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه این نمایشگاه در نگارخانه فرهنگسرای شهرداری اراک واقع در کوی صنعتی برپا شده اضافه کرد: علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه صبح عصر تا تاریخ دوم تیر ماه سال جاری برای بازدید مراجعه نمایند.

 

مسئول روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری اراک با بیان اینکه این نمایشگاه از آثار منتخب هنرمندان خوشنویس استان مرکزی است، ادامه داد: در این نمایشگاه 56 اثر با موضوعات مختلف همچون آیات و احادیث، شعر و اسماء متبرکه با خطوط مختلف نستعلیق، شکسته، نسخ و ثلث به نمایش در آمده است.


وی برپایی نمایشگاه های مختلف از جمله نمایشگاه کتاب و آثار هنری هنرمندان استان را از دیگر فعالیت های شهرداری در راستای گسترش فعالیت های فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد: نمایشگاه خوشنویسی با هدف فرهنگ سازی و حمایت از هنرمندان خوشنویس استان مرکزی دایر شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 143329

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha