برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)

خبرگزاری شبستان: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه اراک از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد.

سید عباس سجادی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه اراک ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد دخت نبی گرامی اسلام، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: حضرت زهرا(س)، دخت گرامی نبی اکرم(ص) الگو و اسوه نیکوی زنان و مردان جهان است.
 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم با شکوه و در شان این بانوی بزورگوار و مادران و همسران افزود: ابعاد مختلف زندگانی ایشان همواره سر مشق دیگران به ویژه بانوان قرار گرفته و برکات فراوانی را در بر داشته است.
 

سجادی ولادت حضرت زهرای مرضیه را فرصت مغتمی برای ارادتمندان و پیروان آن حضرت دانست و ادامه داد: به همین دلیل آموزش وپرورش ناحیه یک اراک به مناسبت بیستم جمادی الثانی " 31 فروردین 93" میلاد حضرت زهرا ( س) برنامه های مختلفی را برای دانش آموزان، همکاران و اولیای آنان پیش بینی کرده است.
 

معاون پرورشی ناحیه یک اراک اضافه کرد: برگزاری کارگاه آموزشی، همایش بانوان، نمایشگاه عفاف وحجاب، محافل معرفتی نوجوانان وجوانان، معرفی کتاب، میلادیه همکاران، آذین بندی اماکن آموزشی وپرورشی از جمله برنامه های این اداره در ایام فرخنده میلاد حضرت زهرا(س) است.
 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وضرورت ارتقاء معرفت دانش آموزان و شبه زدایی از اذهان آنان افزود: به فضل الهی 42 جلسه معرفتی یا همان نشست دانش آموزی با حضور مبلغین وروحانیون استان مرکزی و نیز مبلغین اعزامی از قم در مدارس متوسطه ناحیه برگزار خواهد شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 359123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha