بانوان فرهیخته نقش موثر و سازنده ای دربخش های مختلف جامعه دارند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بانوان فرهیخته نقش موثرو سازنده ای در بخش های مختلف جامعه اسلامی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام صفر قربانپور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ،(25 خرداد) در نشست جمعیت بانوان فعال و فرهیخته استان مرکزی که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت این گروه گفت: بانوان فرهیخته نقش موثرو سازنده ای در بخش های مختلف جامعه اسلامی دارند.


وی با اشاره به اینکه حضور بانوان فرهیخته فرهنگی در متن جامعه یک ضرورت است، ادامه داد: حضور این قشر راهی برای شناسایی مسایل و مشکلات و ارایه راه حل برای آنان و همچنین تصمیم گیری های درست مؤثرتر خواهد بود.


حجت الاسلام قربان پور در بخش دیگری از سخنانش به مسایل و مشکلات فرهنگی استان و اولویت بندی آنان اشاره کرد و گفت: باید ابتدا به ریشه کنی مشکلات اولویت دار پرداخت.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی فرهنگی جامعه به ویژه در بعد زنان ناشی از عدم توجه کافی به بسیاری از ارزش های اخلاقی و یا کم رنگ شدن باورهای دینی است.


این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به زندان های زنان اشاره کرد و ادامه داد: بسیاری از افرادی که در کانون اصلاح و تربیت و زندان ها به سر می برند، نیازمند یک برنامه عملیاتی در خصوص کاهش معضل موجود خود هستند.


گفتی است در این جلسه هر یک از بانوان شرکت کننده نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای طرح هایی در خصوص بانوان و وضعیت دختران جوان ارایه دادند.
پایان پیام/

کد خبر 376492

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha