بانوان فرهیخته و فعال فرهنگی الگوهای موفق جامعه هستند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بانوان فرهیخته و فعال فرهنگی الگوهای موفق برای افراد جامعه به ویژه دختران جوان هستند.

حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به برگزاری نشست بانوان فرهیخته و فعال فرهنگی استان مرکزی با حضور رئیس گروه برنامه ریزی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: تلاش بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی قابل تقدیر بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه نقش بانوان در به وجود آوردن حماسه هایی نظیر پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و عرصه های دیگر فرهنگی بر کسی پوشیده نیست، افزود: بانوان مومن، فرهیخته و ولایتمدار ایران اسلامی در عرصه مبارزه با تهاجمات فرهنگی وجنگ نرم دشمنان نیز می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

 

حجت الاسلام سرلکیان در ادامه ضن تاکید بر لزوم برنامه ریزی فرهنگی از طریق نشست های فکری به ویژه نشست جمعیت بانوان فعال فرهنگی، گفت: بانوان درعرصه فعالیت های فرهنگی تا جایی که مسیر روشن است نباید تأخیر کنند بلکه باید با شتاب هر چه بیشتر گام بردارند.

 

سرلکیان در پایان اظهار کرد:جمعیت بانوان فرهیخته استان باید با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و امکانات خویش در زمینه توسعه و آسیب شناسی به شکل سازماندهی شده برنامه ها و اهداف خویش را اولویت بندی کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.


پایان پیام/

کد خبر 167900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha