نگاه ریشه ای به مسایل زنان مهمترین وظیفه بانوان فرهیخته است

خبرگزاری شبستان: کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبیلغات اسلامی استان مرکزی گفت: نگاه ریشه ای به مسایل زنان و آسیب شنایی مسایل اجتماعی از مهمترین وظیفه بانوان فرهیخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مریم حسینی، کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ودبیر جمعیت بانوان فعال و فرهیخته فرهنگی استان مرکزی (25 خرداد) در سومین نشست بررسی جمعیت بانوان فرهیخته استان مرکزی، پیرامون طرح تحکیم بنیان خانواده، گفت: جمعیت بانوان فرهیخته با هدف بررسی مسایل و مشکلات بانوان اراکی پیرامون مسایل و مشکلات مختلف فرهنگی، اجتماعی بانوان و نگاه ریشه ای به مسایل این قشر تشکیل شده است.


وی با اشاره به اینکه جمعیت بانوان فرهیخته استان مرکزی جمعی از اساتید دانشگاه، بانوان محقق و پژوهشگر ادارات و دستگاه های دولتی هستند، افزود: این افزاد در موضوعاتی مذهبی، رونشناسی، جامعه شناسی ، فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند.

 

حسینی با اشاره به اینکه این جلسه پیرامون "طرح تحکیم بنیان خانواده" تشکیل شده است، ادامه داد: این طرح با رویکرد پیشگیری از فروپاشی خانواده ها مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است و  اشکالات و ابهامات این طرح شناسایی و رفع و آماده ارسال به دفتر مرکزی اقشار اجتماعی سازمان تبلیغات کشور برای تائید شده است.

 

کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه این طرح پس از تائید، توسط یکی از دستگاه های فرهنگی مورد استان، کانون های فرهنگی و یا بخش خصوصی اجرا می شود، اضافه کرد: این طرح با مدیریت و نظارت سازمان تبلیات به اجرا در خواهد آمد.


وی گفت: نگاه ریشه ای به مسایل و مشکلات زنان از جمله مهمترین وظایف بانوان فرهیخته است که باید تمام تلاش خود را در این راستا بکار گیرند.

وی ضمن قرائت مصوبات جلسه قبل و پاسخ به آن، موارد تکمیلی طرح آموزش تحکیم خانواده با رویکرد پیشگیری از فروپاشی خانواده را به حاضرین ارائه داد.

پایان پیام/

کد خبر 376577

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha