هدف شبکه های ماهواره تخریب بنیان خانواده است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: هدف شبکه های ماهواره تخریب بنیان خانواده و انحراف قشر جوان جامعه است.

حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان٬ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با بیان این مطلب گفت: هدف شبکه های ماهواره ای تخریب کانون خانواده و انحراف جوانان و نوجوانان از مسیر دین اسلام و ولایت فقیه است.


وی با تاکید بر مسئولیت خطیر دست اندرکاران عرصه فرهنگ دینی به ویژه روحانیت٬ افزود: عرصه فرهنگی جنگ نرم بسیار خطرناک تر از دیگر جنگ ها است.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: یکی از کارکردهای شبکه های ماهواره ای ورود در عرصه مسائل خلاف اخلاق و ترویج آنها در بین مردم به ویژه در بین کودکان و نوجوانان از طریق ساخت فیلم ها و سریال های مربوطه است.


حجت الاسلام سرلکیان خاطر نشان کرد: ورود شبکه های ماهواره ای برای ضربه زدن به ارزش های جامعه اسلامی ایران فعالیت روحانیت را برای مقابله و آگاه سازی مردم به خصوص جوانان سخت تر کرده است.


وی با تأکید بر اینکه عرصه فرهنگی و جنگ نرم بسیار وسیع، گسترده و خطرناک تر از دیگر جنگ هاست و آرایش آن هم متفاوت است٬ گفت: در این جنگ جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و جبهه معارض در مقابل هم قرار دارند و روحانیت در صف اول و خط مقدم جبهه انقلاب قرار می گیرند.


حجت الاسلام سرلکیان با بیان اینکه گاهی اوقات حضور یک مبلغ و روحانی در یک منطقه یا روستا آثار دراز مدت خواهد داشت٬ تصریح کرد: لازم است در این زمینه از روحانیون فاضل، با سواد و با تقوا بهره برداری شود تا شاهد آثار مطلوب در آن منطقه باشیم.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان با بیان اینکه باید در مقوله فرهنگ دینی، جبهه انقلاب و جنگ نرم به دنبال اجرائی کردن فرامین رهبری باشیم٬ تصریح کرد: در این عرصه و نیز در سبک زندگی اسلامی مطالب بسیار ارزشمندی دارند که می تواند در برون رفت از بن بست ها یاری و مدد رسان ما باشد.


پایان پیام/

 

کد خبر 220573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha