نیروی انسانی مهمترین نقش را در محتوا بخشی برنامه های تبلیغی دارد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: محتوابخشی برنامه های تبلیغی اسلام در گرو کارآمدی نیروها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت‌الاسلام صفر قربانپور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز (6آذر) در دیدار با معاونان آموزشی و پژوهشی و تبلیغ حوزه های علمیه استان مرکزی گفت: مدیریت صحیح حوزه های علمیه در پرورش نیروهای کیفی تبلیغ نقش مهمی دارد.

 

وی اظهارکرد: بهره گیری از نیروهای مستعد تبلیغی را سازمان تبلیغات اسلامی بر عهده دارد که باید به این وظیفه مهم به خوبی عمل کند.


حجت الاسلام قربانپور تصریح کرد: در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا نیز یکی از گام های مهم، تربیت و پرورش گروه های دینی مبلغ برای آینده خواهد بود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: این اداره کل ۹۳ روحانی مستقر و طرح هجرت در استان مرکزی دارد که از این ظرفیت برای استقرار در روستاها و شهرها استفاده شده است.


وی با بیان اینکه مکان یابی برای اعزام در محافل مذهبی و یا مکان های مورد نیاز در ایام تبلیغ به‌ویژه ایام محرم و ماه رمضان از جمله نکات مهم در برنامه اعزام است افزود: این اداره کل آمادگی خود را جهت انجام پژوهش های فرهنگی دینی با حوزه علمیه استان مرکزی اعلام می کند.


در ادامه این نشست،‌ حجت‌الاسلام غلامیان، معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه استان مرکزی گفت: لازم است اطلاع‌رسانی مناسب در خصوص ظرفیت های حوزوی با توجه به گزینش صحیح نیروهای روحانی انجام شود.


وی با بیان اینکه گزینش نیروهای مستعد و کارا از جمله اولویت های حوزه های علمیه استان مرکزی است افزود: شناسائی مناطق و سطح بندی آن برای اعزام، اعزام مبلغ به مناطق مورد نیاز، تشکیل پرونده تبلیغی ۱۳۷ امین و ۱۳۷ مبلغ در هر روز در مدارس استان مرکزی، انجام تبلیغ اینترنتی و اعزام ۳۷۰ طلبه با برنامه مدون برای اقامه نماز و بیان مسائل دینی در مدارس از جمله مهم ترین فعالیت های این حوزه است.
 

پایان پیام/

کد خبر 317403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha