ارائه چشم انداز کاری در همه فعالیت ها ضرورت دارد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ارائه چشم انداز کاری برای هر یک از فعالیت های سازمان ضروری است. ‌

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت‌الاسلام صفر قربان پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز(28آبان‌) در نشست فعالیت های فرهنگی این اداره کل گفت: ارائه چشم انداز کاری برای هر یک از فعالیت های سازمان ضروری است که این امر با توجه به برنامه پنجم توسعه صورت می گیرد و میزان تحقق اهداف مورد نظر را مشخص می‌کند.


وی با اشاره به اهمیت تعامل با سایر دستگاه های اجرایی افزود: یکی از عوامل موفقیت سازمان تبلیغات اسلامی در تعامل صحیح با ارگان ها، نهادها و سایر مراکز مرتبط با برنامه های دینی است که هماهنگی و همکاری با آنان و اطلاع از عملکرد آنان نقش مهمی در انجام بهتر فعالیت های دینی خواهد داشتد.


حجت الاسلام قربانپور گفت:‌ باید بدانیم ظرف مدت مشخص شده عملکردمان چگونه بوده و تا چه اندازه به چشم انداز خود نزدیک شده ایم در این صورت است که می توانیم یک ارزیابی صحیح از عملکرد خود داشته باشیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: انجام برنامه های اصلی که بر اساس دفتر طرح و برنامه سازمان تبلیغات اسلامی عنوان شده باید در رأس اولویت های برنامه های این اداره کل قرار گیرد.


لازم به ذکر است،‌ تخصیص اعتبار لازم با توجه به برنامه مالی بسته شده در اختیار معاون فرهنگی برای اجرای برنامه های دارای اولویت، تشکیل به موقع جلسات شورای هیئات مذهبی استان، واگذاری بعضی فعالیت ها به شهرستان های ذی صلاح برای استفاده بهینه از نیروهای کار آمد و واگذاری جهت فراغت بهتر برای برنامه های مهم تر، از جمله مصوبات این جلسه بوده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 314485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha